Billboardy na kółkach

eurobillboard); billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry; billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry; billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry; billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry; citylig

Billboardy na kółkach

Billboard - Wikipedia

Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj. standaryzowanych) stosowane w Polsce to:

billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw. format europejski, eurobillboard);
billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry;
billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry;
billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry;
billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry;
citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich;
inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach;
billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)


Zakres usług wypożyczalni przyczep reklamowych

Wypożyczanie przyczep reklamowych do promowania swojej działalności z roku na rok staje się coraz bardziej popularne. Nic dziwnego, że coraz więcej osób interesuje się tym sposobem na skuteczny marketing. Wynajem przyczep reklamowych jest bardzo popularny nie tylko ze względu na to, że jest to niedrogi, ale skuteczny sposób na pokazanie się światu.

Co więcej, taka promocja jest bardzo efektywna i szeroko dostępna, szczególnie w większych miastach. Samochody, które poruszają się po mieście z olbrzymimi banerami reklamowymi szybko zwracają uwagę klienta, ale także sprawiają, że hasła reklamowe zapadają w pamięć. Warto wobec tego skorzystać z takiej nowoczesnej formy reklamy.


Biznes z marketingiem

Reklama i marketing to podstawa biznesu, to powiem Wam każdy przedsiębiorca. Bez dobrej reklamy nikt nie dowie się o usługach danej firmy prze co nie będzie ona miała klientów. Niestety reklama jest dość droga, nawet podstawowa kampania reklamowa potrafi przekroczyć budżet nie jednej małej i średniej firmy.

Duże reklamy na budynkach nigdy nie były tanie, a teraz są nawet jeszcze droższe. Dlatego jest jedna alternatywa: reklama mobilna, czyli krótko mówiąc reklama na przyczepie, która jeździ przez miasto. To dobry sposób na zwrócenie uwagi i bywa, że jest skuteczniejsza od reklamy stacjonarnej.