Naklejki dla reklamy
Naklejki reklamowe towarzyszą nam prawie tak długo jak sięga komercyjny druk dla firm i przedsiębiorstw. Naklejki możemy spotkać nie tylko w biznesie, ale też w innych sektorach. Naklejki na szyby, samochody czy inne płaskie powierzchnie muszą spełniać pewne wymagania co do jakości kleju i samego druku.
Naklejki zewnętrzne muszą być bardziej wytrzymałe ze względu na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV. Te wewnątrz nie muszą być na takie rzeczy odporne. Inną formą naklejki są etykiety, które spotykamy na każdym niemal produkcie, a ich metoda produkcji musi spełniać normy EU aby mogły być stosowane w przemyśle spożywczym.
O normalizacji tekstu z Wikipedii
Normalizacja tekstu - proces przetwarzania tekstu, nadający mu spójną formę, ułatwiającą dalszą interpretację. Często stosowana jako etap wstępny do późniejszego parsowania. Założeniem normalizacji jest zmiana formy przetwarzanego tekstu z formy pisanej na mówioną. W takim ujęciu zagadnienie to przypomina tłumaczenie automatyczne, gdzie tłumaczony jest tekst pisany na tekst mówiony.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Normalizacja_tekstu
Drukarnie z zamówieniami online
Zlecanie drukowania z biegiem czasu stało się banalnie proste, często wystarczy wejść na stronę internetowej drukarni i wysłać plik do druku, wybierając przy tym z szeregu opcji i właściwości druku. Rodzaj papieru, tuszu, rozmiar, uszlachetnianie itp. Jednak niektórych formatów nie uda nam się zamówić online, bez pomocy operatora DTP.
Duże druki wymagają odpowiedniego przygotowania pliku do druku. W tym konwersję do CMYK oraz wiele innych poprawek, które dla laika są niemożliwe do wprowadzenia bez odpowiedniego oprogramowania. Niestety mało prawdopodobne żeby ten proces z czasem stał się łatwiejszy.