Polecane warsztaty, czy takie istnieją?

Dodane: 11-03-2017 02:50
Polecane warsztaty, czy takie istnieją? Sprawdzony mechanik Katowice

Różnego rodzaju awarie samochodów

Samochody ulegają różnego rodzaju awariom. Niewielkie awarie aut bardzo często naprawiane są przez ich właścicieli, którzy posiadają w swoich garażach odpowiednie narzędzia. Są oni więc w stanie samodzielnie wymienić opony i zmienić paski klinowe oraz usprawnić działanie kierownicy samochodowej czy wymienić żarówki.

Od czasu do czasu zdarzają się także poważne awarie samochodów. Ich przyczyny są bardzo różne. Czasami do ich wystąpienia przyczyniają się sami właściciele, którzy nie potrafią obchodzić się z nimi w dobry sposób, innym razem samochody posiadają jakieś wady fabryczne. Jednak niezależnie od przyczyn awarii muszą być one naprawiane, żeby można było bezpiecznie jeździć samochodem.


Koszty naprawy samochodu w warsztacie

Prowadzenie warsztatu samochodowego jest bardzo dochodowym zajęciem, jednak trzeba pamiętać, że każdy warsztat samochodowy musi być prowadzony w bardzo profesjonalny sposób, żeby mógł liczyć na posiadanie stałego grona klientów. Trzeba bowiem przyznać, że wprawdzie każdej osobie czasami psuje się samochód, ale nikt nie chce korzystać z oferty niesprawdzonych warsztatów samochodowych.

Każdemu zależy także na tym, aby czas naprawy samochodu w warsztacie nie był długi. Poza tym koszty takiej naprawy powinny być jak najbardziej przystępne, chociaż zbyt niskie opłaty za naprawę samochodu powinny stawać się powodem do niepokoju, że sama naprawa nie zostanie przeprowadzona w fachowy sposób.


Cytat z Wikipedii, hasło: Rozrząd

Zadaniem układu rozrządu jest sterowanie urządzeniami, które mają na celu doprowadzenie ładunku do silnika i usunięcie z nich spalin.

Rozrząd może być:

zaworowy ? sterowanie zaworami ssącymi i wydechowymi - momentem i czasem otwarcia.
tulejowy, gdzie tuleja przesuwno-obrotowa otwiera i zamyka zawory ssące i wydechowe.
tłokowy (szczelinowy) ? tłok otwiera i zamyka okna (szczeliny) do kanałów: ssących, przelotowych i wydechowych.
sterowany przepustnicą obrotową która otwiera i zamyka okna dolotowe dla ładunku (mieszanki).
rozrząd mieszany (tłokowo-zaworowy) ? np. ładunek do silnika obywa się oknami (szczelinami) w DMP, a spaliny są usuwane przez układ zaworów w głowicy (większość silników wodzikowych, niektóre silniki rotacyjne)
Dwa pierwsze są stosowane w silniku czterosuwowym, trzy pozostałe w silniku dwusuwowym

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Układ_rozrządu_silnika_spalinowego